Wednesday, January 26, 2011

Bits and Pieces



Hi everyone,

Remember these pages from last week ?? Right after I finished them, I was left with extras 3X3 pieces of patternned paper and I decided to make something out of it right away.

Here's what I came up with :


A lovely set of birthday card using also some scrap of ribbon I had lying on my desk for quite a while now.


Repeating yourself is a good way to add more cards in your collection faster.


To add versatility I could also have change the sentiment, it is so simple and a lot less time consumming than coming up with 4 new layout!!


Here'ss the last one.


Have a nice stampin' day !!!




3 comments:

Marie-Précieuse said...

c'est beau! Ca me fait penser à des cadeaux tes carrés de papier à motifs avec la boucle. Et encore une fois, ce je trouve le papier et les couleurs tres jolis!! Je vais voir si je peux m'en procurer. :)

Marie-Claude Bastien said...

Bonne idée de recyclage! Beau travail encore une fois

Cindy Major said...

Que c'est joli! Ces papiers font sourire avec leurs belles couleurs et leurs joyeux motifs, je trouve!